Utbetaling av penger

Har du levert en vare eller tjeneste til Sagene IF, lagt ut penger for klubben, vært på reiser som vi skal dekke, eller skal ha utbetalt lønn fra oss? Her finner du info om våre rutiner for utbetaling av penger og hvordan du går fram.

Faktura

  • Bedrifter og selvstendig næringsdrivende kan sende faktura.
  • Fakturakrav finner du her.
  • Fakturaadresse: 
    • Sagene IF, Stavangergata 32, 0467 Oslo
    • Send thelst EHF- faktura (digital), vårt organisasjonsnummer er 985413320. 
    • Kan også sendes på epost okonomiansvarlig@sageneif.com
  • Fakturaen må merkes med hvilken idrett det gjelder. 

Refusjon av utlegg

  • Fyll ut og send inn det digitaleskjema for utgiftsrefusjon.
  • I skjemaet legger du ved bilder du har tatt av kvitteringene med din mobil. 
  • Kvitteringer som er umulige å lese eller som ikke tilfredstiller kravene i listen under, vil bli sendt i retur. 
  • Krav til hva en kvitteirng skal inneholde:
    • Dato for når kvitteringen er skrevet ut
    • Selgers/Butikkens navn og adresse, og/eller organisasjonsnummer
    • Beskrivelse av varen/tjenesten, og omfanget av den
    • Tidspunktet for sted av levering av varen/tjenesten
    • Eventuell merverdiavgift (moms) og andre avgifter knyttet til transaksjonen.

Refusjon av reiseutgifter

  • Har du vært på en engangsreise i regi av klubben?
  • Kjører du bil ifm trneing og kamper og har avtale om å få dekket det av klubben? 

Lønn

Følgende dokumentasjon må sendes for at vi kan utbetale lønn:

  • Arbeidsavtale signert av arbeidstaker og avdelingsleder.
  • Politiattest (oppskrift for å skaffe seg attest finner du her).
  • Skattekort/frikort (bestilles av arbeidstaker i Altinn, og Sagene IF henter det ut elektronisk herfra med ditt fødsels-og personnummer).
  • Alle som er ansatt på timebasis skal levere timelister til nærmeste leder.  

Innsending av krav og dokumentasjon

  • Epost: okonomiansvarlig@sageneif.com
  • Post: Stavangergata 32, 0467 Oslo
  • Scanning: På printeren i Bjølsenhallen og på klubbhuset kan du scanne alle bilag og sende dem direkte til økonomiansvarlig på epost.

Utbetalingsrutiner

  • Fakturaer og refusjoner - legges til betaling annenhver fredag. 
  • Reiseregninger og lønn - utbetales den 15. hver måned (all dokumentasjon må være sendt inn innen den 10.)
  • Alle krav for inneværende regnskapsår må leveres innen 15. januar påfølgende år.